Nasz portal korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Więcej informacji

Nasz portal korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies, które pozwalają zwiększać Twoją wygodę. Z plików cookies mogą także korzystać współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Dla Twojej wygody założyliśmy, że zgadzasz się z tym faktem, ale zawsze możesz wyłączyć tę opcję w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci komputera. Więcej informacji można znaleźć na stronie Wszystko o ciasteczkach.

Reklamacje i zwroty

Reklamacje

W przypadku ujawnienia się wady produktu klient ma prawo do reklamacji u sprzedawcy

(na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta) z tytułu niezgodności towaru z umową lub rękojmi.

Zgłoszenie reklamacyjne zawierające:

- okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia wady,
- żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży,
- dane kontaktowe składającego reklamację.

należy przesłać mailem na adres: sklep@frisko24.pl lub pocztą na adres: FRISKO s.c., ul. Jarnołtowska 15, 54-530 Wrocław.

Sprzedający ustosunkuje się do zgłoszenia w terminie do 14 dni od jego otrzymania.

Wadliwy towar należy dostarczyć na adres:

FRISKO s.c., ul. Jarnołtowska 15, 54-530 Wrocław.
lub ustalić ze sprzedawcą inny sposób przekazania towaru.

Sprzedawca nie bierze odpowiedzialności za wady powstałe na skutek:

- niewłaściwego przechowywania,
- uszkodzeń mechanicznych,
- niezgodnej z instrukcją instalacji i użytkowania,
- zdarzeń losowych (np. powódź, pożar, zalanie cieczą, wyładowania atmosferyczne).
 

Zwroty

Klientowi przysługuje prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny (na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta) z tytułu odstąpienia od umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od zakupu.

Oświadczenie należy przesłać na mailem adres: sklep@frisko24.pl lub pocztą na adres: FRISKO s.c. ul. Jarnołtowska 15, 54-530 Wrocław.

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY 

– Adresat: FRISKO s.c., ul. Jarnołtowska 15, 54-530 Wrocław.
– Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:
– Data zawarcia umowy
– Imię i nazwisko konsumenta
– Adres konsumenta
– Podpis konsumenta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
– Data

 


Sklep internetowy Shoper.pl