Nasz portal korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies. Więcej informacji

Nasz portal korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies, które pozwalają zwiększać Twoją wygodę. Z plików cookies mogą także korzystać współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Dla Twojej wygody założyliśmy, że zgadzasz się z tym faktem, ale zawsze możesz wyłączyć tę opcję w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci komputera. Więcej informacji można znaleźć na stronie Wszystko o ciasteczkach.

Reklamacje i zwroty

Reklamacje

 

W przypadku ujawnienia się wady produktu klient ma prawo do reklamacji u sprzedawcy

(na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta) z tytułu niezgodności towaru z umową lub rękojmi.

 

Zgłoszenie reklamacyjne zawierające:

- okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia wady,

- żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży,

- dane kontaktowe składającego reklamację.

 

Należy przesłać mailem na adres: sklep@frisko24.pl lub pocztą na adres: FRISKO Sp. z o.o., ul. Jarnołtowska 15, 54-530 Wrocław.

 

Sprzedający ustosunkuje się do zgłoszenia w terminie do 14 dni od jego otrzymania.

 

Wadliwy towar należy dostarczyć na adres:

FRISKO Sp.z o.o., ul. Jarnołtowska 15, 54-530 Wrocław.

lub ustalić ze sprzedawcą inny sposób przekazania towaru.

 

Sprzedawca nie bierze odpowiedzialności za wady powstałe na skutek:

- niewłaściwego przechowywania,

- uszkodzeń mechanicznych,

- niezgodnej z instrukcją instalacji i użytkowania,

- zdarzeń losowych (np. powódź, pożar, zalanie cieczą, wyładowania atmosferyczne).

 

Zwroty

 

Klientowi przysługuje prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny (na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta) z tytułu odstąpienia od umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od zakupu.

 

Oświadczenie należy przesłać na mailem adres: sklep@frisko24.pl lub pocztą na adres: FRISKO Sp. z o.o. ul. Jarnołtowska 15, 54-530 Wrocław.

 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

– Adresat: FRISKO Sp. z o.o., ul. Jarnołtowska 15, 54-530 Wrocław.

– Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:

– Data zawarcia umowy

– Imię i nazwisko konsumenta

– Adres konsumenta

– Podpis konsumenta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

– Data

 





Sklep internetowy Shoper.pl