Menu
Ostatnio dodane
FRISKO-MOBILE
Reklamacje i zwroty
Reklamacje
W przypadku ujawnienia się wady produktu klient ma prawo do reklamacji u sprzedawcy
(na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta) z tytułu niezgodności towaru z umową lub rękojmi.
Zgłoszenie reklamacyjne zawierające:
- okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia wady,
- żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży,
- dane kontaktowe składającego reklamację.
Należy przesłać mailem na adres: sklep@frisko24.pl lub pocztą na adres: FRISKO Sp. z o.o., ul. Jarnołtowska 15, 54-530 Wrocław.
Sprzedający ustosunkuje się do zgłoszenia w terminie do 14 dni od jego otrzymania.
Wadliwy towar należy dostarczyć na adres:
FRISKO Sp.z o.o., ul. Jarnołtowska 15, 54-530 Wrocław.
lub ustalić ze sprzedawcą inny sposób przekazania towaru.
Sprzedawca nie bierze odpowiedzialności za wady powstałe na skutek:
- niewłaściwego przechowywania,
- uszkodzeń mechanicznych,
- niezgodnej z instrukcją instalacji i użytkowania,
- zdarzeń losowych (np. powódź, pożar, zalanie cieczą, wyładowania atmosferyczne).
Zwroty
Klientowi przysługuje prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny (na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta) z tytułu odstąpienia od umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od zakupu.
Oświadczenie należy przesłać na mailem adres: sklep@frisko24.pl lub pocztą na adres: FRISKO Sp. z o.o. ul. Jarnołtowska 15, 54-530 Wrocław.
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
– Adresat: FRISKO Sp. z o.o., ul. Jarnołtowska 15, 54-530 Wrocław.
– Niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:
– Data zawarcia umowy
– Imię i nazwisko konsumenta
– Adres konsumenta
– Podpis konsumenta (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
– Data